Kupując kontrakty miałem nadzieje, że odzwierciedlają index wig20, który podąża za indexami z zachodu. Myślałem, że index będzie odzwierciedlał wydarzenia na świecie, czyli nowe szczyty.
A jednak się pomyliłem Gpw to dalej jest jakieś kolesiostwo i dziadostwo. Skoro trend się odwraca a ktoś ma stratne pozycje to traci. A na naszym parkiecie specjalnie przyczymali indexy, aby nie rosły, bo mieli stratne pozycje. Moim zdaniem z tym rynkiem nie da się wygrać bo jest z góry ustawiony!!!!!!
To są moje przemyślenia przez bardzo długi okres czasu. Aby przejść na kolejną serie trzeba było zapłacić przynajmniej 20 pkt. za frajer.Ja pytam dla kogo takie dyskonto?
Co robi Sobol z bandom darmozjadów na Gpw?, chyba szuka naiwniaków na akcjonariat obywatelski np.Jsw i tym podobne. Niech nie tłumaczą, że tak musi być, że nie wiedzą o co chodzi, bo ludzie zaczynają myśleć komuna odeszła w zapomnienie. Ale Ja myślę tak w Polsce będzie lepiej jak do władzy dojdą ludzie, którzy w komunie nie dorastali. Strasznie bolesne, ale prawdziwe.
Sesja u nas ustawiona pod spadki. Szkoda pisać skoro to było ustawione.
Moje inwestycje
Fw -26 -sprzedane
Fw +16,+39 -2 pozycje zrolowane
Kghm+9%
Tauron+1,5%
Polimex+0,6%
Co do walut to:
Eur/usd znowu wystrzeliło do poziomu 1,3170 może to trend wzrostowy, trzeba jeszcze poczekać na pokonanie 1,3250.
Gbp/usd pierwszy poziom zdobyty 1,5830, następny to 1,5970.
Złoto się zatrzymało na 1650 i niema siły na dalsze wzrosty. Tu może się rysować silny trend spadkowy, ale dopiero jak poziom 1560 zostanie przebity.
Ropa bez zmian dalej poziom 125 się utrzymuje .